NEKOM JAT, NEKOM BRAT

U državi u kojoj nema šta, a da ne kleca, u kojoj je više nezaposlenih nego zaposlenih, u kojoj caruje korupcija, u kojoj ljude iz besa ubijaju na ulici premlaćivanjem, u kojoj se pet godina priča o „antikriznim merama“, a čini suprotno… dokon narod sebe zamajava transformacijom odavno preminule nacionalne avio-kompanije, JAT airways.

Nije bitno to što je 20 i kusur godina ta kompanija „ubijana“, još manje je bitno da se utvrdi ko je nekad uspešnu firmu uspešno doterao do prosjačkog štapa… Nebitno je što je flota starog JAT-a izarčena i najvećim delom isečena, bez pokušaja da se proda kad je vreme bilo. Nije bitno ni što će silni dugovi i gubici te kompanije biti na našim (poreskoobvezničkim) grbačama. Bitno je da se ona zove nacionalnom i kad je kupe braća Arapi, i bitno je da ponosito srpsko ime bude ponosito ispisano na ponositim novim krilima…

Ne znam, ja se nekako poslednje dve decenije baš ne ku*čim po inozemstvu da živim u Srbiji, nisam siguran u najbolji imidž, otuda ne mislim da je ime „Srbija“ u nazivu kompanije najsrećnije rešenje sa stanovišta imidža…

Ali, ovo rešenje za naziv „nove stare kompanije“, koje su smislili, Air Serbia je toliko neinventivno da je strašno. Dosadno. Izrabljeno. Ako su pošto-poto hteli ime države, što ne uzeše, recimo, SerbAir? Ili Serbiana?

Bilo je i dobrih asocijativnih rešenja, kao, recimo – AvalAir… Mada, ja i dalje tvrdim da je bilo najlepše uzeti (vratiti) stari naziv nacionalne kompanije, koja je ovenčana slavom: AEROPUT.

Amin.

Facebook Comments
PODELI:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *