Није битно то што је 20 и кусур година та компанија „убијана“, још мање је битно да се утврди ко је некад успешну фирму успешно дотерао до просјачког штапа… Небитно је што је флота старог ЈАТ-а изарчена и највећим делом исечена, без покушаја да се прода кад је време било. Није битно ни што ће силни дугови и губици те компаније бити на нашим (порескообвезничким) грбачама. Битно је да се она зове националном и кад је купе браћа Арапи, и битно је да поносито српско име буде поносито исписано на поноситим новим крилима…
Не знам, ја се некако последњe две деценије баш не ку*чим по иноземству да живим у Србији, нисам сигуран у најбољи имиџ, отуда не мислим да је име „Србија“ у називу компаније најсрећније решење са становишта имиџа…
Али, ово решење за назив „нове старе компаније“, које су смислили, Air Serbia је толико неинвентивно да је страшно. Досадно. Израбљено. Ако су пошто-пото хтели име државе, што не узеше, рецимо, SerbAir? Или Serbiana?
Било је и добрих асоцијативних решења, као, рецимо – AvalAir… Мада, ја и даље тврдим да је било најлепше узети (вратити) стари назив националне компаније, која је овенчана славом: АЕРОПУТ.
Амин.