„ФИЈАТ“ ЈЕ НАШ, АЛ` ЋАР ЈЕ ВАЈДА

 

Уместо од  (домаће) фабрике „Фијат аутомобили Србија“, Влада и Министарство унутрашњих послова купили су 710 нових патролних возила за МУП марке „шкода“, од заступништва ове фирме, „Ауто Чачка“. Рекоше, била је најбоља понуда, а Влада Србије не форсира протекционизам *).

А ми се, наравно, копчамо на леђа.

Боља понуда увозника готовог возила из Европске уније, од понуде домаћег произвођача, из фабрике у којој је држава Србија сувласник? Боља понуда за возило за које треба платити дажбине екстра?

Нема протекционизма, па свима онима које моли да купе крагујевачки „фијат“ (Русе, Белорусе, наше грађане и установе) Влада шаље поруку „купите наш ауто, а ми ћемо „шкоду“ јер наш ауто не вреди пет пара„.

Тако нешто је чак изјавио и министар унутрашњих послова с фалсификованим докторатом:  „Шкода Октавија и Рапид је према свим тестовима употребљивији, квалитетнији и дуготрајнији модел од Фиата 500Л“ **).

И уместо да радницима ФАС  – куповином возила за полицију помогне и да задрже посао и да добију плате, уместо сумњивих и субвенција испод жита, Влада се определила за добар стари мафијашки бизнис: купимо од нашег човека, направимо му зараду, а он од профита уплати проценат на рачун странке.

Полиција има нове ауте, увозник „сит“, странка намирена, народ још једном изигран. Рекло би се – сви срећни.


Фото: tanjug.rs, blic.rs, novosti.rs


*) Ни ја, ни десетак других људи који су се потрудили, нисмо успели да пронађемо тескт тендера за ову набавку.

**) Признање да је „Фијат 500 Л“ лош аутомобил, отвара још питања, од којих је основно: с којим правом се онда агресивно, па и из уста самог председника Србије, намеће домаћем купцу као први избор?

ПОДЕЛИ:

2 thoughts on “„ФИЈАТ“ ЈЕ НАШ, АЛ` ЋАР ЈЕ ВАЈДА”

  1. Međutim, policija nije bilo kakva državna služba. Ona traži izdržljivije automobile. A tu je verovatno „Škoda“ pobednik za, da se tako rogobatno izrazim najmenje veće pare. Ostavimo patriotizam. I ako ga plati više, verovatno da će se isplatiti. Verujem da neko o tome razmišlja, a nisam bot.
    Pitanje je postavljeno pogrešno. Trebalo je pitati da li baš mora Škoda iz uvoza, a ne neki drugi uvozni automobil? Nemogućnost da se pronađe bilo kakav podatak o tenderu za ovu nabavku dopunjuje moje pitanje.

  2. …kome nije jasno:

    Milun Todorović
    Zanimanje: gradonačelnik
    Obrazovanje: diplomirani inženjer industrijskog menadžmenta
    Javna funkcija: gradonačelnik, , Čačak
    Stranka: Srpska napredna stranka
    Funkcija u stranci: član predsedništva
    Mesto: Čačak
    Datum rođenja: 1969.
    Biografija
    Rođen je 1969. godine u Čačku.

    U zvaničnoj biografiji na svom sajtu ističe da je osnovnu i srednju školu završio u Čačku kao i da je u rodnom gradu kasnije i diplomirao na Tehničkom fakultetu, na smeru industrijski menadžment. Datum diplomiranja nije naveden.

    U kompaniji „Autočačak“ zaposlen je od 1993. godine. Od 1993. do 1995. godine radio je u tehničkoj službi, a 1995. godine postaje direktor prodaje u toj kompaniji. Na toj funkciji ostao je do 2003, kada je postavljen za generalnog direktora „Autočačka“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *